2024, П`ятниця, 29.03.2024, 11:48

Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS

Шановні користувачі! Бібліотека працює з 8-30 до 17-00. Вихідний - субота. Вхід тільки в масках!
Меню
Марганець бібл
ППД
Бібліотека для діт
ПДГ
Децентралізація
Інтеракт.біографія
Опитування
Якої літератури Вам не вистачає в бібліотеці?
Всього відповідей: 79
Відвідувачів сайту
...

Головна » 2020 » Квітень » 3 » Нові книги про людський організм та здоров'я
09:54
Нові книги про людський організм та здоров'я

Шановні читачі!  Після завершенню карантину пропонуємо вам звернути увагу на нові книги на різні біологічні теми.

(Слідкуйте за повідомленнями про роботу Марганецької центральної міської бібліотеки.)

Габбард, Джеймс. Перша невідкладна допомога своїми руками [Текст] : що робити, якщо швидка не поспішає / Джеймс Габбард ; [пер. з англ. Я. Лебеденка ; наук. ред. Т. В. Стеценко]. - Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2019. - 333, [1] с. : іл. - Дод. тит. арк. англ. - Пер. изд. : The survival doctor's complete handbook: what to do when help is not on the way / James Hubbard. - New York, 2016.

Карета швидкої не завжди швидка. Затори на дорогах, аварії, складні погодні умови — чимало ситуацій можуть затримати лікарів, на яких ми так чекаємо. Але навіть секунда зволікання деколи коштує потерпілому життя. Що робити, коли поруч немає фахівця-медика і необхідно надати першу допомогу собі чи іншій людині? Хапати посібник Джеймса Габбарда, сімейного лікаря із 30-річним досвідом. Він має бути в кожній аптечці, поруч із бинтом і знеболювальним.Забиття, порізи, переломи, обмороження та відмирання, кровотеча, отруєння, запаморочення, стрибки артеріального тиску, аритмія, епілептичні напади, інсульт, судоми, втрата свідомості, опіки, колоті й різані рани, укуси тварин і комах — ця книга містить усе, що необхідно знати про найпоширеніші проблеми зі здоров’ям у дорослих та дітей, аби завжди бути напоготові.

Рідлі, Метт. Геном [Текст] : автобіографія виду у 23 главах / Метт Рідлі. - К. : КМ-БУКС, 2018. - 408 с.

Стрімкий розвиток генетики впродовж останніх десятиліть називають не інакше як революційним. Метт Рідлі у своїй книзі «Геном» просто і доступно подає історію генетики, починаючи від перших здогадок про існування генів та завершуючи приголомшливим проривом, спричиненим розшифруванням структури ДНК молекулярними біологами Вотсоном і Кріком. Від хвороби Гантінгтона до раку, від застосування генної терапії до жахів євгеніки, автор аналізує наукові, філософські та моральні аспекти, що постають внаслідок картування геному. Ці дослідження допоможуть зрозуміти значення цього наукового відкриття для нас, наших дітей і людства загалом.

Снайдер Сакс, Джессіка. Мікроби гарні та не дуже [Текст] : здоров'я і виживання у світі бактерій / Джессіка Снайдер Сакс ; [пер. з англ. Я. Лебеденка]. - Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2018. - 335, [1] с. - Дод. тит. арк. англ. - Пер. изд. : Good Germs, Bad Germs. Health and survival in a Bacterial World / Jessika Snyder Sachs. - New York, 2007.

Ми звикли, що з мікробами слід боротися. А якщо насправді вони — ваші захисники? Ця книжка переверне уявлення людства про мікроби й гігієну. Наводячи цікаві факти з наукових досліджень, Джессіка Снайдер Сакс розповідає, які мікроби є гарними, а які не дуже, звідки вони беруться і як потрапляють до нашого тіла; чи дійсно вони сприяють появі хвороб, або, навпаки, можуть їх подолати; як позбутися мікробів і чи варто взагалі це робити. Певно, не існує більш актуальної книжки, присвяченої цій темі.

Райх, Девід. Хто ми такі? [Текст] : походження людини крізь призму ДНК / Д. Райх ; пер. з англ. А. Марховська. - Київ : Наш формат, 2019. - 367 с. - Дод. тит. арк. англ. - Пер. изд. : Who we are and how we got here / David Reich. - New York, 2018.

Історія науки показує, як небезпечно бути переконаним у тому, що знаєш істину. Усі помилки — починаючи від уявлення, що Земля пласка, а Сонце обертається навколо неї — мають стати для нас попередженням і навчити піддавати сумнівам інформацію та не довіряти стереотипам. Генетик Девід Райх переконаний: геномна революція стрімко ламає наші уявлення про минуле. Чим ми відрізняємось одне від одного? Що таке ідентичність? У своїй книжці дослідник описує сучасні відкриття, пов’язані з вивченням і порівнянням стародавньої та сучасної ДНК.

Шубін, Ніл. Риба всередині нас [Текст] : мандрівка 3,5-мільярдною історією людського тіла / Ніл Шубін; пер. з англ. Анни Лип'ятських. - К. : Комбук, 2018. - 280 с. - (Перша українська платформа краудпаблішингу). - Дод. тит. арк. англ. - Пер. изд. : Your inner fish / Shubin Neil.

Чому наші тіла збудовані саме так, а не інакше? Що спільного між людською рукою та крилом мухи? І чому, якщо ми хочемо зрозуміти такий буденний фізіологічний процес, як гикання, нам варто глибше вивчити дихання риб? Обравши своїм вихідним пунктом розповідь про відкриття скам’янілих решток доісторичної істоти, що отримала ім’я тіктаалік, один із провідних світових палеонтологів Ніл Шубін запрошує читачів у захопливу мандрівку 3,5-мільярдною історією людського тіла. Вивчаючи скам’янілості та аналізуючи й порівнюючи фрагменти ДНК, він переконливо показує, що наші руки – це еволюційні нащадки риб’ячих плавників, будова нашої голови загалом не відрізняється від будови голови давньовимерлої риби, а значні частини людського геному можна виявити ще у найдавніших черв’яків та бактерій. Написана легко й доступно, попри колосальну кількість вражаючих наукових фактів, ця книжка безумовно заохочує нас поглянути на себе та світ навколо нас свіжим, проникливішим поглядом. Як грайливо зазначила Sunday Telegraph: «Риба всередині нас» неодмінно б стала книжкою року для Чарльза Дарвіна», якби, додамо, вийшла друком ще за його життя».

Москоні, Ліса. Їжа для мозку [Текст] : наука розумного харчування / Ліса Москоні. - К. : Наш формат, 2019. - Дод. тит. арк. англ. - Пер. изд. : Brain food / Mosconi Lisa. - New York, 2018.

У певному сенсі мозок — це те, що ми їмо, — принаймні його здоров'я безпосередньо залежить від нашого харчування і способу життя. Це підтверджують наукові факти та приклади довгожителів з різних куточків світу, про які розповідає авторка цієї книжки. Та якою має бути їжа для мозку? Чи здатна лише сама оливкова олія врятувати від «Альцгеймера»? Яка глюкоза потрібна нашому мозкові? І як зробити свій корисний раціон не лише поживним, а й смачним? Разом із Лісою Москоні ви пройдете тест, визначите свій рівень та скоригуєте власний раціон. Вам не доведеться вишукувати рецепти з кулінарних книжок і блогів — авторка ділиться своїми улюбленими. Так що жодних відмазок!

Більше дізнатися про наявність книг в фонді бібліотеки ви можете в електронному каталозі.

Переглядів: 401 | Додав: Biblioteka | Рейтинг: 0.0/0